El Generador - Concert-xerrada amb Haize Lizarazu
Dj, 14 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Haize Lizarazu és pianista, performer i creadora. La seva carrera està centrada en la música contemporània i experimental, així com en la recerca artística. Especialment interessada en la hibridació entre disciplines artístiques, el seu treball es mou entre la creació sonora, la improvisació i la performance musical. La línia de recerca que desenvolupa gira entorn del treball gestual del performer respecte al seu instrument.

És membre i codirectora artística de Container Ensemble, col·lectiu amb qui manté activitat concertística estable a Europa. Ha actuat en diversos festivals i sales en l'àmbit internacional: Festival Mixtur, Festival Ensems, Festival Internacional Cervantino (Mèxic), FIME (Brasil), Festival Musica (Strasbourg), EXIT (Uruguay), entre altres.

S’ha format com a pianista a l’ESMUC (Barcelona) i a la Hochschule für Musik Basel (Suïssa). Ha completat la seva formació en art sonor a la UB i actualment és estudiant de doctorat a la Universitat de Girona. Ens presentarà una sessió d'escolta que ens permetrà percebre les ondulacions que succeeixen en el transcórrer del temps, a través d'un piano expandit i la hibridació de l'acústic amb el digital.

Més informació (aquí)

ENTRADA: lliure (aforament limitat)

HO ORGANITZA: Ameba Associació

AMB EL SUPORT: Diputació de Girona