EL CONCERT DEL DIVENDRES___ Alosa
Dv, 22 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Giulietta Vidal (veu i percussió) i Irene Romo (veu, violoncel i percussió)

Arrel

El duo Alosa va néixer l’any 2022, però no va ser fins a un any després que van decidir cantar un tema original compost per la Giulietta, «A la voreta del foc», i penjar-lo a les xarxes socials. Per a sorpresa seva, aquest vídeo es va viralitzar i, tres mesos després d’haver-lo publicat, ja acumulava més de 620.000 reproduccions. Això va representar el tret de sortida per tornar a engegar el projecte. Presenten un repertori molt variat, que va des de temes propis fins a interpretacions personals de temes folklòrics de la música catalana, passant per estàndards de jazz. Tots els arranjaments estan fets per la Giulietta i la Irene, i les composicions pròpies són una mostra del background musical del duet: jazz, bossa nova, boleros, música clàssica i, fins i tot, pop.

Recent han sigut les guanyadores del XVII Concurs Sons de la Mediterrània celebrat el 10 d'octubre de 2024 a la Fira Mediterrània de Manresa. La seva actuació va convèncer el jurat «per la seva fresca combinació de cançons tradicionals catalanes i pròpies, amb acompanyaments diversos i orgànics i una gran qualitat vocal».

VENDA D'ENTRADES (5 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta
  • També a www.casadecultura.cat

Venda d’entrades a l’Auditori Josep Viader trenta minuts abans de l’inici del concert fins que s’exhaureixin.

Nota: No es permetrà accedir a la sala un cop començat l’espectacle. Assegureu-vos que el telèfon mòbil o altres aparells electrònics no emetran senyals acústics durant la funció. La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar, per necessitats organitzatives, els horaris i els programes anunciats, i d’anul·lar un concert per causes imprevistes.

Només es farà el retorn de l'entrada en cas d'anul·lació o modificació de data per part de la organització.

HO ORGANITZA: Casa de Cultura de la Diputació de Girona