Conferència «Les platges davant del canvi climàtic: de la recreació a la protecció», amb Carolina Martí Llambrich
Dm, 22 d'octubre a Aula Magna a les 17:00 h.

Les platges tenen una enorme importància en l'oci i el turisme, que són sectors fonamentals en l'economia catalana, però aquests usos sovint entren en conflicte amb la necessitat de defensar-les com a espai de protecció i biodiversitat. I a aquest conflicte entre usos sovint incompatibles s'hi afegeix, en l'actualitat, el canvi climàtic.

Carolina Martí Llambrich és doctora en Geografia, en l'especialitat d'Ordenació del Territori i Gestió del Medi Ambient (UdG, 2005). És professora agregada del Departament de Geografia de la Universitat de Girona des de l'any 2001, i membre del grup de recerca  Laboratori d'Anàlisi i Gestió del Paisatge i de l'Institut de Medi Ambient, tots dos de la UdG. Les seves investigacions se centren en l'estudi de la transformació del paisatge, especialment de zones costaneres, i en el disseny d'estratègies de gestió integrada i desenvolupament sostenible de costes turístiques.

HO ORGANITZA: Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran