Presentació de la Càtedra UNESCO Pau Casals
Dll, 18 de novembre a Aula Magna a les 18:00 h.

Presentació de la Càtedra UNESCO Pau Casals de la UOC a càrrec dels dos directors, Joan Fuster Sobrepere, doctor en Història, gestor cultural i professor dels Estudis d'Arts i Humanitats de la UOC, i Alfons Martinell Sempere, professor emèrit de la UdG i doctor honorífic de la Càtedra UNESCO de Polítiques culturals i Cooperació de la UdG
La Càtedra UNESCO Pau Casals vol "impulsar la recerca i el coneixement, la difusió i el debat contemporanis sobre la dimensió musical i humanística de Pau Casals i el seu extraordinari llegat, així com els valors que va defensar al llarg de la vida".

Organtiza: Amics de la Unesco de Girona