Presentació del llibre «Visca la terra! 50 anys d'Unió de Pagesos» d'Andreu Peix
Dj, 24 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

Un llibre que explica l’ideari d’un sindicat ja madur, a partir dels grans temes que impliquen les tasques d’Unió de Pagesos en la seva, ja no tan curta, història. Condensa l’ideari d’un sindicat que, des del 1974, sempre ha estat la veu majoritària de la pagesia catalana. Un llibre amb mirada històrica que ens apropa a les bases de la seva lluita, posa l’accent en els reptes del present i aporta algunes claus bàsiques de futur. L’actualitat ens ha tornat a fer evident que la lluita de la pagesia és una lluita social… «i continuarem lluitant», conclou l’autor.

Ho organitza: Unió de Pagesos