Li estarem molt agraïts que ens comuniqui qualsevol error, millora o idea sobre el portal i el seu funcionament.
ACTIVITATS CURSOS ESPAIS ENTITATS REGISTRAR-ME
L'HOSPICI...
Paraula i conflicte. Màrius Serra
Dll, 23 de febrer a Altres espais a les 18:30 h.
 

Bernard Shaw va dir que la Gran Bretanya i els Estats Units són dos països separats per una mateixa llengua. Enllà de l’acudit, i avui més que mai, els idiomes es forcen, es carreguen d’eufemismes i fins i tot se n’alteren les regles per solucionar conflictes, com si canviant el nom de les coses les coses canviessin a remolc. Neoparles, el burocratès, els eufemismes, el tevetresès, l’onada woke, la paraula lluita contra la realitat i sovint l’entela del tot.

Màrius Serra és escriptor, periodista, autor de mots encreuats, traductor de l'anglès i enigmista català, llicenciat en Filologia anglesa a la Universitat de Barcelona. Estudiós i col·leccionista d'enigmes, jocs de paraules i tots els fenòmens de la ludolingüística. Des del febrer de 2013 és membre de l'Institut d'Estudis Catalans.

Inscripcions al següent enllaç: Centre Cultural La Mercè

INFORMACIÓ PRÀCTICA

INSCRIPCIONS: A través dels webs de la Casa de Cultura, el centre cultural la Mercè  i Girona Cultura.

LLOC: La Mercè (els dilluns 9, 16 i 23 de febrer) i Casa de Cultura (els dilluns 2, 9 i 16 de març)

COORDINA: Adrià Pujol Cruells

ORGANITZEN: Casa de Cultura de Girona i Escola Municipal d'Humanitats de Girona

 
Per poder accedir i realitzar accions a l'Hospici ha d'entrar el seu DNI i contrassenya. Si no recorda la contrassenya cliqui aquí. Si no té usuari, pot crear-lo aquí.
Deixa un suggeriment