Conferència «L'orquestra des de dins», a càrrec de Jaume Lleixà.
Jaume Lleixà és músic i gestor musical. La seva activitat professional se centra principalment en la coordinació tècnica i artística d’orquestres simfòniques, i actualment és director tècnic de l'Orquestra Simfònica de Cobla i Corda (SCCC), una formació inèdita que substitueix els instruments de vents tradicionals de la música simfònica (oboès, flautes, clarinets i fagots ) pels instruments característics de la cobla.
En la vessant pedagògica, lidera projectes educatius entesos com a mecanismes de professionalització per a joves talents, com la Jove Orquestra de les comarques gironines, i també ha ideat i coordinat nombrosos projectes culturals i socials, per apropar el coneixement de la música a tots els àmbits de la nostra societat.
HO ORGANITZA: Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran