Li estarem molt agraïts que ens comuniqui qualsevol error, millora o idea sobre el portal i el seu funcionament.
ACTIVITATS CURSOS ESPAIS ENTITATS REGISTRAR-ME
L'HOSPICI...
Sense complexos
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 25, 28, 29, 30 de setembre
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 01, 02, 05, 06, 07, 08, 09, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21 d'octubre
Sales d'exposicions - P2 a les 11:00 els dies 26 de setembre
Sales d'exposicions - P2 a les 11:00 els dies 03, 10, 17 d'octubre
 

«Sense complexos» és una proposta artística que neix de la necessitat d’expressar-se lliurement, sense filtres ni limitacions. L’exposició recull obres que dialoguen amb l’univers de Joan Miró, on el gest, el símbol i el color esdevenen llenguatges propis.

A través del dibuix, la matèria i la paraula —especialment amb la incorporació de la poesia visual—, les persones participants exploren la seva identitat i emocions des d’una mirada oberta i expansiva. Cada obra és un espai de llibertat, una invitació a trencar barreres i a repensar la relació entre l’art i la salut mental.

L’exposició també vol ser un acte de sensibilització i de reconeixement, que doni valor a la creativitat com a eina de transformació personal i col·lectiva.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

HORARI: De dilluns a divendres d'11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h (festius tancat). 

LLOC: Sala d’exposicions del segon pis.

HO ORTANITZA: Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques

 

 
Per poder accedir i realitzar accions a l'Hospici ha d'entrar el seu DNI i contrassenya. Si no recorda la contrassenya cliqui aquí. Si no té usuari, pot crear-lo aquí.
Deixa un suggeriment