La tardor amb Neoma. Abans de néixer.
Dijous de 19:30 a 21:00h _ Inici: 09-11-2017
Casa de Cultura de Girona

En aquesta quarta edició de ‘La tardor amb Neoma” ens endinsarem en alguns dels processos, en ocasions encara molt desconeguts, que fan possible la creació d’un nou ésser humà, amb totes les seves característiques i potencialitats. Parlarem de desenvolupament, de malformacions, de fecundació assistida i de seguiment i diagnòstic dels fenòmens que tenen lloc durant l’embaràs.

El grup de recerca en Anatomia Clínica, Embriologia i Neurociència (NEOMA) de la Universitat de Girona (UdG), és un grup multidisciplinari format per professors i investigadors del Departament de Ciències Mèdiques de la UdG. Els objectius de NEOMA són la docència, la recerca, la divulgació científica i la difusió de la recerca a la ciutadania d’una manera didàctica i entenedora.

Dijous, 9 de novembre de 2017

Grans esdeveniments en el desenvolupament embrionari i fetal humà. Amb Anna Carrera i Francisco Reina de la Torre.

Dijous, 16 de novembre de 2017

El perquè del cos humà: respostes des de l'embriologia experimental i la teratogènia. Amb Josep Nebot.

Dijous, 23 de novembre de 2017

El seguiment per imatge de l'embaràs i el diagnòstic de les malformacions congènites. Amb Ester Vila i Joaquim Barceló.

Dijous, 30 de novembre de 2017

Criteris de selecció embrionària en cicles de fecundació in vitro. Amb Elisabeth Pinart i Joan Sarquella.

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.