Tòtems de la novel·la històrica. Una mirada històrica
Dimarts a les 19.30 h _ Inici: 14-01-2020
Casa de Cultura de Girona

La novel·la històrica és un vehicle excel·lent per viatjar a través de la història. I la literatura ens ajuda a entendre els fets que ens han precedit i que han protagonitzat els nostres avantpassats en qualsevol racó del món. En el cicle d'aquest any farem una mirada a la història europea, sud-americana i dels països àrabs des del punt de vista de quatre tòtems respectats i venerats com són Isabel Allende, Jules Verne, Naguib Mahfuz i Emilo Salgari.

Martí Gironell i Gamero (Besalú,1971). Escriptor i periodista. Premi Ramon Llull de les Lletres Catalanes 2018 amb La força d'un destí. Llicenciat en filologia anglesa i en periodisme, ha treballat a Ràdio Besalú, Ràdio Olot, Catalunya Ràdio i TV3. Col·labora habitualment a El Punt AvuiEl Món, La República, etc. Entre els seus llibres publicats destaquen El pont dels jueus (2007), La venjança del bandolerL’arqueòleg o L’últim abat

INICI: 14 de gener de 2020

HORARI: dimarts a les 19.30 h

DURADA: 4 sessions

INSCRIPCIÓ: gratuïta (www.casadecultura.cat)

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.