Ric, ric, qui sona? Sons de primavera per a nins
11h30' _ Inici: 20-05-2023
Conservatori de música de Girona

Cal fer la reserva a nom de l'infant que anirà acompanyat de dos adults com a màxim.

Durada del concert: 45 minuts
Edat recomanada: Famílies amb infants de 0 a 3 anys
Aula 0 del Conservatori de música de Girona

Sara Parés, flauta de bec; Pau Marcos, viola da gamba; Laura Codina, flauta travessera; Maike Burgdorf, corda polsada; Sònia Amaya, piano

Els nadons i infants són persones amb el màxim potencial d'audició i necessiten varietat de sons i timbres de qualitat, estructures riques, estils diversos, harmonies diferents... però quan tenen l'oportunitat d'anar a un concert? Aquest concert vol ser una experiència d'intercanvi i complicitat on la vivència de la música en viu, el moviment i el silenci creen moments màgics i intensos.

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.