Llengua francesa nivell 3 (A2.2)
Dilluns i dimecres de 15 a 17h _ Inici: 25-09-2024
Ajuntament de Palamós

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsica per a comunicar-se en llengua francesa.Corresponen al nivell A2.2 del MECR (Marc europeu comú de referència per a les llengües).Aquest nivell té una certificació oficial del Departament d'Ensenyament de la Generalitat. *Pendent de resolució

Dimarts i dijous de 15 a 17 h

Lloc: Aula d'aprenentatge C. Riera, 31

Inscripcions: De l'11 al  21 de juny. Continuen les inscripcions des del 10 de juliol  fins a exhauriment de places.

Inici: 25 de setembre

Preu: 170 € el curs

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.