COMPETIC 1 (Curs de continuació de l'informàtica inicial)
Dimarts i divendres de 17 a 18.30 h _ Inici: 24-09-2024
Ajuntament de Palamós

COMPETIC 1r NIVEL

Els ensenyaments de competència digital COMPETIC 1, s'adrecen a les persones que hagin cursat el nivell inicial o que tinguin i pugui acreditar uns coneixements elementals d'informàtica.

La superació del nivell de COMPETIC 1 dona dret a obtenir un certificat acreditatiu del nivell, emès des de l'EMAP, en què cal fer constar la correspondència del nivell COMPETIC assolit amb l'equivalència als certificats de l'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC).

**Pendent de resolució

Poden accedir a aquests estudis totes les persones que

tenen més de 18 anys

Dia i hora: Dimarts i divendres de 17 a 18.30 h

Lloc: Aula d'aprenentatge C. Riera, 31

Inscripcions: De l'11 al 31 de juny. Continuen les inscripcions del 10 de juliol fins a un exhauriment de places.

Inici: 24 de setembre

Preu: 125 € el curs

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.