Curs de preparació a la prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà ( CFGM ) i/o preparació a les proves lliures per a l’ obtenció del títol de graduat en educació secundària (GESO)
Dilluns de 15 a 19h, dimarts de 15 a 16h de la tarda, dimecres de 16 a 19h, dijous de 15 a 16.30h i divendres de 15 a 17h _ Inici: 26-09-2024
Ajuntament de Palamós

Curs reglat de preparació  per a la prova d’accés als CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, que permet a l’alumnat accedir a qualsevol institut i a qualsevol CFGM que l’ interessi.Amb aquesta formació, els alumnes majors de 18 anys, poden presentar-se, si ho desitgen, a la prova lliure de Graduat en Educació Secundària (GESO)

Dies i hora: Dilluns de 15 a 19h,  dimarts de 15 a 16h de la tarda, dimecres de 16 a 19h, dijous de 15 a 16.30h i divendres de 15 a 17h

Lloc: Aula d'aprenentatge C. Riera, 31

Inscripcions: De l'11 al 21 de juny. Continuen les inscripcions del 10  de juliol  fins a exhauriment de places.

Inici : 26 de setembre

Preu: 145 € el curs

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.